Power of Content Marketing Awards 2018

Power of Content Marketing Awards 2018

Nasz wynik po rozdaniu nagród w konkursie „Power of Content Marketing Awards 2018” to dwa złota, trzy srebra, brąz i dwa wyróżnienia.

  • Karol Troszyński
  • 05.06.2018
  • 2 minuty

23 maja w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w content marketingowym konkursie – Power of Content Marketing Awards 2018. Wśród wyróżnionych i finalistów w 42 kategoriach nie mogło zabraknąć także i naszych projektów.

And the winner is…

… „Agent Nieruchomości”

magazyn, który współtworzymy wraz z marką Otodom należącą do Grupy OLX Sp. z.o.o. zdobył pierwszą nagrodę w kategorii: Content marketing – nieruchomości. „Agent nieruchomości” miał swoją premierę w październiku 2017 roku. Premierze tej towarzyszyła teaserowa akcja promocyjna, która wśród wielu agentów nieruchomości wywołała spore zaskoczenie. Już w pierwszym tygodniu premiery Agenta na Facebooku pojawiły się zdjęcia i filmy przedstawiające unboxing paczki z autorska okładką „Agenta Nieruchomości” a także filmy przedstawiające rozwiązanie zagadki – „kto jest na okładce pierwszego wydania „Agenta Nieruchomości”?

… „Rodzina zdrowia”

to magazyn, który tworzymy dla marki Farmateka sp. z o.o. i który w tym roku zdobywa złoto! Projekt „Rodzina zdrowia” to jednak nie tylko magazyn, ale także portal o tym samym tytule. O dzianiach, które prowadzimy dla Farmateki możecie przeczytać na naszej stronie –  magazyny „Rodzina Zdrowia” i portal.

And the silver goes to…

W kategorii: Content marketing – FMCG – „Magazyn Alkohole” realizowany dla Tesco Polska
„Magazyn Alkohole” to prawdziwy weteran konkursu „Power of Content Marketing Awards” (wcześniej Szpalt Roku). Niemal w każdym roku kwartalnik ten zdobywa uznanie jury a tym samym zaszczytne miejsce na konkursowym podium.

W kategorii: Content marketing – branża budowlana/home&garden – Portal Dekoratorium realizowany dla Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka.

W kategorii: Magazyn dla klientów B2B – „Punkt zwrotny” magazyn realizowany dla KPMG w Polsce.

And the bronze goes to…

W kategorii: Content marketing – FMCG – „Spiżarnia smaków” magazyn realizowany dla marki Piotr i Paweł

Wyróżnienia dla…

Magazynu „Airgate”, który realizujemy dla Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II – Kraków-Balice, a także dla magazynu „W Podróż”, który tworzymy dla PKP Intercity.