Skivak Content Experience

Skivak to realizacja projektów wydawniczych, tworzenie wortali internetowych i działania w social media

Digital

Komunikacja multichannel i crosschannel

Wielokanałowe, kompleksowe strategie komunikacyjne, zakładające recycling contentu i jego promocję

Optymalizacja

Optymalizacja stron, czyli SEO content marketing oraz zarządzanie contentem online, które owocuje widocznością klienta w wyszukiwarce

Paid search

Zdefiniowane KPI, kampanie Google Adwords oraz PPC oraz zaawansowana analiza efektywnościowa działań

Serwisy contentowe/blogi

Kompleksowe projekty serwisów, platform blogowych, landing page’y, aplikacji konkursowych oraz e-booków

Analityka i raportowanie

Audyty stron i komunikacji, czytelne i jasne raporty działań oraz interpretacja danych analitycznych, które pozwalają budować realne prognozy na przyszłość

Klient: BNP Paribas Real Estate

Projekt: Domoteka

Case study

Wyzwanie

Wzmocnienie wizerunku marki Domoteka jako lidera jakościowego w zakresie architektury wnętrz, wzornictwa, designu. Opracowanie strategii komunikacji w social mediach, która zwiększy rozpoznawalność marki i zbuduje wokół brandu zaangażowaną społeczność.

Narzędzia

  • Facebook@domoteka.warszawa
  • Blogblog.domoteka.pl
  • Video content
  • Instagram@domotekainspiracje
  • PinterestDomoteka
  • E-mail marketing – komunikacja wewnętrzna z najemcami Domoteki oraz komunikacja zewnętrzna z klientami i fanami marki
  • Akcje konkursowe – między innymi #święta_siłą_rzeczy
  • Influencer marketing – cykliczne akcje z zaangażowaniem instagramowiczów
  • Custom publishing – trendbook
  • Boty

Realizacja

Stworzenie platformy blogowej, pełniącej funkcję huba contentowego marki, współpraca z autorytetami i największymi markami z kategorii Home&Living, zaplanowanie strategii obecności marki w SM i jej egzekucja. Współpraca z topowymi influencerami, wykorzystanie storytellingu i video marketingu w komunikacji.

Efekty

70 tys.

odsłon
bloga

1,5 mln

zasięgu
w social media

2,5 tys.

wzmianek na temat
marki na
Instagramie

460+

nowych obserwujących
na profilu marki IG

560

zdjęć zgłoszonych
do konkursu #święta_siłą_rzeczy

4 tys.

komentarzy o akcji #święta_siłą_rzeczy

125 tys.

interakcji z marką
w SM

150 tys.

polubień postów
związanych
z marką na IG