Skivak Content Experience

Skivak to realizacja projektów wydawniczych, tworzenie wortali internetowych i działania w social media

Social media

Social media planning

Kompleksowe planowanie komunikacji w social media (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube), zintegrowanej ze strategią contentową

Influencer marketing

Kreacja pomysłu, realizacja i raportowanie z akcji konkursowych i wizerunkowych z udziałem influencerów i liderów opinii, dopasowanych do osobowości marki

Paid social

Kompleksowa promocja, prognozowanie efektów i analiza wyprodukowanego contentu, zgodnie z przyjętą strategią i założeniami efektywnościowymi

Lead generation

Działania zmierzające do zwiększenia ruchu i zaangażowania na stronie, które przełożą się na pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych

Bot content

Wykorzystanie botów w komunikacji B2C, dopasowanych do celów i rodzaju działalności marki

Klient: Knauf

Projekt: KnaufMag

Case study

Wyzwanie

Zbudowanie spójnej strategii obecności marki w social mediach oraz zaangażowanej społeczności poprzez poszerzenie komunikacji o nowe kanały, relewantne z punktu widzenia grupy docelowej. Wzmacnianie wizerunku eksperta poprzez dostarczanie i promocję wartościowego contentu branżowego oraz moderację dyskusji branżowych.

Narzędzia

Realizacja

Stworzenie strategii obecności marki Knauf na Facebooku i Instagramie. Przygotowywanie social media planów z uwzględnieniem założonych celów efektywnościowych marki. Integracja komunikacji z platformą blogową i budowanie wizerunku eksperta poprzez udostępnianie wartościowych merytorycznych treści i zdjęć.

Efekty

332

obserwujących
na Instagramie

8 561

polubień
na Facebooku

884

reakcji użytkowników
na publikowane
posty

+28,25

wzrost wskaźnika PTAT
dla marki (people
talking about that)

5,11%

zaangażowanych
użytkowników

+30

średni wzrost
followersow i fanów
na miesiąc