Skivak Content Experience

Skivak to realizacja projektów wydawniczych, tworzenie wortali internetowych i działania w social media

Social media

Social media planning

Kompleksowe planowanie komunikacji w social media (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube), zintegrowanej ze strategią contentową

Influencer marketing

Kreacja pomysłu, realizacja i raportowanie z akcji konkursowych i wizerunkowych z udziałem influencerów i liderów opinii, dopasowanych do osobowości marki

Paid social

Kompleksowa promocja, prognozowanie efektów i analiza wyprodukowanego contentu, zgodnie z przyjętą strategią i założeniami efektywnościowymi

Lead generation

Działania zmierzające do zwiększenia ruchu i zaangażowania na stronie, które przełożą się na pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych

Bot content

Wykorzystanie botów w komunikacji B2C, dopasowanych do celów i rodzaju działalności marki

Klient: Raben Group

Projekt: Raben

Case study

Wyzwanie

Wzmocnienie wizerunku marki w kanałach social media, zwiększenie zaangażowania użytkowników w życie marki w social media.

Narzędzia

  • Facebook@RabenGroupOfficial
  • Instagram@raben_group
  • LinkedInthe-raben-group
  • www — content do zakładki Magazyn Wiedzy
  • Konkursy — Christmas delivered by Raben
  • User generated content — #Transportjestpotrzebny
  • Influencer marketing

Realizacja

  • 1. Konkurs świąteczny na Facebooku „Christmas delivered by Raben” przygotowany we współpracy z europejskimi Business Unitami Grupy Raben
  • 2. Wdrożenie korzystnych zmian w strategii obecności marki w SM
  • 3. Założenie i strategia komunikacji marki w nowym kanale – na Instagramie
  • 4. Utworzenie i wsparcie techniczne Klienta przy zarządzaniu nowymi profilami na FB dla krajów ościennych
  • 5. Pozyskanie mikroinfluencera promującego markę w kanale FB oraz YT (Adrian Trucker & Paker)
  • 6. Pozyskanie w organiczny sposób contentu od zaangażowanych fanów w SM – zdjęć Raben trucków
  • 7. Wykorzystanie video marketingu w komunikacji – formaty gif, infogif
  • 8. Tworzenie eksperckiego contentu na witrynę www
  • 9. Wsparcie Klienta w akcjach blogerskich z Taste Away oraz Dr Lifestyle
  • 10. Prowadzenie profilu SM dodatkowego projektu Klienta – Transport jest potrzebny (organizacja non profit)

Efekty

4 360

uczestników konkursu
Christmas delivered
by Raben

8 020

aktywności
użytkowników
w konkursie

61 848

największy zasięg akcji konkursowej

1 130

pozyskanych fanów na
Facebooku w ciągu
5 miesięcy

92 297

największy zasięg
postów

30 187

największy zasięg
organiczny

1 161

pozyskanych fanów
na LinkedIn w ciągu
5 miesięcy

1 128

zasięg organiczny użytkowników mobile LinkedIn

2 045

największy zasięg użytkowników
LinkedIn