Skivak Content Experience

Skivak to realizacja projektów wydawniczych, tworzenie wortali internetowych i działania w social media

Strategia i insighty

Audyty

Audyty marki, kategorii bądź komunikacji będące wstępem do wyznaczania kierunku rozwoju bądź budowy strategii obecności

Benchmarking

Analiza rozwiązań i success stories z rynków zagranicznych, które pomagają w rozpoznaniu otoczenia i możliwości, jakie niesie ze sobą dana kategoria czy usługa

Strategia

Strategie marki i rozbudowane koncepty komunikacyjne, oparte na prostych, ale nośnych insightach

Branding i naming

Brand design, czyli budowa spójnej, wizualnej i językowej tożsamości marki, opartej o wcześniej zdefiniowaną strategię

Klient: BNP Paribas Real Estate

Projekt: Homepark

Case study

Wyzwanie

Marka przeszła rebranding pod koniec 2017 r. Dotychczasowe Parki Handlowe, zlokalizowane w 4 miejscach w Polsce, przekształciły się w Homeparki – unikalny brand łączący sklepy z produktami z kategorii Home&Living. Naszym zadaniem było stworzenie strategii obecności marki online (www, social media, konkursy), uwzględniającej nowe pozycjonowanie brandu, a także skuteczna komunikacja sprzedażowa i wizerunkowa.

Narzędzia

Realizacja

Zaproponowana strategia działań contentowych obejmowała utworzenie nowych kanałów komunikacji z klientami i fanami marki Homepark oraz propozycję i wdrożenie nowego stylu komunikacji online. W pierwszym etapie strategii utworzyliśmy konto na Instagramie, zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy blog inspiracyjny oraz zorganizowaliśmy informacyjną akcję newsletterową. W drugim etapie nawiązaliśmy współpracę z influencerami oraz zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy akcję konkursową #homexmas.

Efekty

13

zaangażowanych
influencerów
parentingowych

14

postów o łącznym
zasięgu prawie 500 tys.
odbiorców

400

konkursowych
zgłoszeń

20 min

obecności marki
na Instastory
influencerów