Skivak Content Experience

Skivak to realizacja projektów wydawniczych, tworzenie wortali internetowych i działania w social media

Tesco – Magazyn lifestyle’owy B2C

Projekt i realizacja magazynu customowego o tematyce alkoholowej

„Magazyn Alkohole” to kwartalnik, który od 2012 roku realizujemy na zlecenie Tesco. Publikacja ukazuje się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy, a każde wydanie liczy 68 stron. Magazyn niejednokrotnie doceniony został w branżowych konkursach. W 2017 po raz kolejny zdobył srebrne “Szpalty Roku” w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Odpowiadamy za cały proces realizacji tego projektu – od koncepcji, poprzez pozyskiwanie i przygotowanie contentu, aż po skład graficzny, druk i dystrybucję.

„Magazyn Alkohole” powstaje we współpracy z wieloma ekspertami: sommelierami, degustatorami, barmanami, a także firmami oraz stowarzyszeniami działającymi na rynku alkoholowym. Eksperckie artykuły podnoszą świadomość czytelników o produktach alkoholowych, a także kształtują kulturę ich spożywania. Jednocześnie magazyn umacnia pozytywny wizerunek sieci sklepów Tesco.

Fachowa tematyka subtelnie przenika się z zagadnieniami kulinarnymi, podróżniczymi czy lifestyle’owymi. O unikatowości projektu stanowią między innymi nowoczesna i lekka forma graficzna, skrojone na miarę artykuły oraz liczne konkursy z nagrodami.

Srebrna
Nagroda
2016

Za różnorodność treści, dopasowanych do odbiorców, wiarygodny dobór ekspertów i angażujące quizy edukacyjne

Srebrne
Szpalty
2014

Za edukację o produktach i ich historii

Srebrne
Szpalty
2013

Za wysoki poziom estetyczny i profesjonalny content