obrazek wyróżniający - ilustracja: komórka a w niej filmik z gotującą kobietą

Współpraca z marką Jasmeen

W czerwcu mija rok współpracy SKIVAK z marką Jasmeen. Co udało nam się w tym czasie zrealizować? Jakie są plany na przyszłość? I czy odbiorcy marki są bliżej orientu dzięki naszej kampanii?
Opublikowano 21/01/2020

Jasmeen to marka skupiająca produkty kuchni orientalnej, pochodzące głównie z Libanu – kolebki kuchni bliskowschodniej. W ofercie Jasmeen można znaleźć między innymi: hummus, baba ghanoush, tahini, falafel i za’atar. Produkty Jasmeen są bogate w najwyższej jakości składniki, a ich produkcja odbywa się w oparciu o tradycyjne receptury.

Bliżej orientu

Dla marki Jasmeen zaprojektowaliśmy i prowadzimy kampanię “Bliżej orientu”, która obejmuje działania 360 stopni. Prace rozpoczęliśmy od stworzenia nowych szat graficznych dla produktów. We współpracy z Jasmeen oraz ambasadorką marki Samar Khanafer (finalistką III edycji MasterChefa) stworzyliśmy film reklamowy dla tego brandu oraz cykl formatów wideo z autorskimi przepisami Samar, z wykorzystaniem produktów Jasmeen, a także liczne materiały towarzyszące z udziałem Ambasadorki, w formie krótkich przepisów wideo o charakterze DIY, cinemagrafów oraz teaserów zachęcających do zapoznania się z marką.

Social Media

Strategię komunikacji realizujemy poprzez kanały social media: Facebook, Instagram oraz YouTube. Efektem tych działań jest ponad 2600 fanów na Facebooku, prawie 7000 fanów na Instagramie i ponad 1300 aktywnych użytkowników na Facebookowej grupie, gdzie wymieniają się oni poradami, przepisami, a także inspiracjami kulinarnymi z Kuchni Bliskiego Wschodu. Filmy kulinarne na YouTube były odtwarzane ponad 800 tys. razy, a liczba zaangażowanych użytkowników regularnie rośnie. Dodatkowo komunikację w Internecie wspiera zaprojektowany przez SKIVAK Landing Page, na którym znajdują się przepisy Samar w formie wideo z prezentacją wykorzystanych produktów Jasmeen. Marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna i zyskuje sobie coraz większą grupę miłośników smaków orientu. W swojej kuchni produkty Jasmeen wykorzystuje Nicole Sochacki-Wójcicka, znana w sieci jako Mama Ginekolog czy popularny magazyn kulinarny KUKBUK, przygotowując przepisy dostępne na portalu. Prowadzone działania pokazały, że kuchnia Bliskiego Wschodu jest coraz bardziej popularna, a wysokiej jakości składniki, z których można przygotowywać orientalne potrawy cenione i poszukiwane.

Dalsza współpraca

Nieustannie realizujemy założenia projektu, jakimi było wzmocnienie przekazu marki o dostępności produktów, zwiększenie zasięgów oraz świadomości, a także zaangażowanie użytkowników do interakcji z nią. Marka rozwija się, wprowadzając do swojej oferty nowe produkty, takie jak: melasa z granatów, woda z kwiatów róży i pomarańczy, makdous czy warak enab, a my realizujemy następne projekty.

„Rozpoczynając współpracę z agencją SKIVAK zaczynaliśmy tworzenie marki Jasmeen w dużej mierze od samego początku. Jasmeen to marka produktów bliskowschodnich, których smak i skład oparty jest na tradycyjnych recepturach między innymi z rejonów Półwyspu Arabskiego i Azji Zachodniej – Libanu czy Palestyny. Naszą wizją było stworzenie marki bardziej zasięgowej, skierowanej dla szerszej grupy odbiorców i zaimplementowanie jej tu na naszym rodzimym rynku” – mówi Kornelia Rutkowska, Brand Manager Jasmeen. „Pracę nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od zmiany etykiet. Chcieliśmy je unowocześnić, dopasowywać do współczesnego designu,  nie zapominając o arabskim pochodzeniu marki. Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania a produkty w nowej szacie graficznej dobrze przyjęły się na naszym rynku i są wysoko oceniane. Niejako naturalnym, następnym krokiem we współpracy  było stworzenie landing page i przeprowadzenie największego projektu – realizacji filmów oraz zdjęć produktów i potraw stworzonych na bazie przepisów przygotowanych przez naszą ambasadorkę. Współpraca ze SKIVAK, zarówno od strony przygotowania strategii oraz realizacji, okazała się bardzo efektywna i skuteczna. Produkty zostały zauważone na rynku  a ich sprzedaż w kanałach tradycyjnym oraz nowoczesnym a także e-commerce stale wzrasta. Szczególnie wysoko cenię sobie dbałość o szczegóły, profesjonalne przygotowanie sesji filmowo- zdjęciowych, a przede wszystkim otwartość na nowe formaty i rekomendacje ze strony SKIVAK” – podkreśla.

Marka powierzyła nam realizację kolejnej kampanii: Bliżej Orientu 2020, której efekty poznacie już niebawem.

Zapraszamy Was do poznania świata orientalnych smaków. Bądźcie bliżej orientu z marką Jasmeen!

Autor
Paulina Reszela

Social Media Manager w Skivak.

Napisz do autora: p.reszela@skivak.pl

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.