Dołącz do naszego zespołu na stanowisko

SEM / Digital Manager

Analizujesz dane, planujesz i zarządzasz kampaniami online. Potrafisz myśleć zarówno strategicznie i pro-kliencko. Wiesz, co zrobić, by kampania „zażarła”, a KPI był zrealizowany.  Znasz dobre praktyki, ale nie boisz się też proponować nietypowych rozwiązań.

  • Zgłoś się, jeśli:

    • masz minimum dwa lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu kampaniami PPC / CPI (Google Ads, RTB, Social Media Ads),
    • masz doświadczenie w tworzeniu strategii w mediach cyfrowych na podstawie researchu i analityki danych,
    • znasz podstawowe standardy i strategie SEO,
    • interesujesz się trendami i newsami z zakresu digital marketingu,
    • sprawnie zarządzasz zadaniami i czasem pracy,
    • dbasz o dobrą atmosferę w pracy i jasną, zorganizowaną komunikację,
    • szybko się uczysz, jesteś otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i udział w szkoleniach.
  • Twoje wyzwania:

    • budowanie strategii, planowanie, wdrażanie, monitorowanie, optymalizacja i rozliczanie kampanii Google Ads, RTB, Facebook Ads,
    • umiejętne budowanie ścieżek przepływu użytkownika, konwersji i jej atrybucji,
    • znajomość i obsługa SEO i narzędzi do analityki oraz pozycjonowania w tym Google Tag manager, Google Search Console, Google Analytics,
    • analityczne i biznesowe myślenie w budowaniu ofert dla Klientów,
    • kontakt z pozostałymi działami i egzekwowanie prowadzonych działań,
    • wsparcie działów w zakresie analizy danych i digital marketingu.
  • Dostajesz od nas:

    • możliwość rozwijania swoich umiejętności,
    • realny wpływ na to co i jak robimy,
    • elastyczne godziny pracy,
    • stabilne warunki zatrudnienia,
    • pozapłacowe benefity,
    • pracę w centrum Poznania,
    • kartę sportową, dodatek szkoleniowy i 2 dni home office w miesiącu.

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.