Dołącz do naszego zespołu na stanowisko
SEM / Digital Manager
Analizujesz dane, planujesz i zarządzasz kampaniami online. Potrafisz myśleć zarówno strategicznie i pro-kliencko. Wiesz, co zrobić, by kampania „zażarła”, a KPI był zrealizowany. Znasz dobre praktyki, ale nie boisz się też proponować nietypowych rozwiązań.
-
Zgłoś się, jeśli:
- masz minimum dwa lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu kampaniami PPC / CPI (Google Ads, RTB, Social Media Ads),
- masz doświadczenie w tworzeniu strategii w mediach cyfrowych na podstawie researchu i analityki danych,
- znasz podstawowe standardy i strategie SEO,
- interesujesz się trendami i newsami z zakresu digital marketingu,
- sprawnie zarządzasz zadaniami i czasem pracy,
- dbasz o dobrą atmosferę w pracy i jasną, zorganizowaną komunikację,
- szybko się uczysz, jesteś otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i udział w szkoleniach.
-
Twoje wyzwania:
- budowanie strategii, planowanie, wdrażanie, monitorowanie, optymalizacja i rozliczanie kampanii Google Ads, RTB, Facebook Ads,
- umiejętne budowanie ścieżek przepływu użytkownika, konwersji i jej atrybucji,
- znajomość i obsługa SEO i narzędzi do analityki oraz pozycjonowania w tym Google Tag manager, Google Search Console, Google Analytics,
- analityczne i biznesowe myślenie w budowaniu ofert dla Klientów,
- kontakt z pozostałymi działami i egzekwowanie prowadzonych działań,
- wsparcie działów w zakresie analizy danych i digital marketingu.
-
Dostajesz od nas:
- możliwość rozwijania swoich umiejętności,
- realny wpływ na to co i jak robimy,
- elastyczne godziny pracy,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pozapłacowe benefity,
- pracę w centrum Poznania,
- kartę sportową, dodatek szkoleniowy i 2 dni home office w miesiącu.
Aplikacja na stanowisko: