Dołącz do naszego zespołu na stanowisko
SEO/SEM Specialist
Analizujesz dane, potrafisz myśleć zarówno strategicznie i pro-kliencko. Wiesz, jakie działania podjąć by roboty wyszukiwarek crawlowały odpowiednio? Znasz dobre praktyki, ale nie boisz się też proponować nietypowych rozwiązań.
-
Zgłoś się, jeśli:
- znasz standardy i strategie SEO – analiza słów kluczowych, analiza konkurencji, oceny rentowności działań,
- masz doświadczenie w tworzeniu strategii w mediach cyfrowych na podstawie researchu i analityki danych,
- masz 1-2 lat doświadczenia w tworzeniu i weryfikacji treści z uwzględnieniem najlepszych praktyk SEO,
- analizujesz słowa kluczowe w narzędziach: Senuto, SurferSEO, Ahrefs,
analizujesz wyniki w Google Analytics i Google Search Console, - masz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kampaniami Google Ads, RTB, Social Media Ads,
- interesujesz się trendami i newsami z zakresu digital marketingu,
- sprawnie zarządzasz zadaniami i czasem pracy,
- dbasz o dobrą atmosferę w pracy i jasną, zorganizowaną komunikację,
- szybko się uczysz, jesteś otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i udział w szkoleniach.
-
Twoje wyzwania:
- budowanie strategii, planowanie, wdrażanie, monitorowanie, optymalizacja działań SEO ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych digitalizacji treści offline,
- znajomość i obsługa SEO i narzędzi do analityki oraz pozycjonowania w tym Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics,
- analityczne i biznesowe myślenie w budowaniu ofert dla Klientów,
- kontakt z pozostałymi działami i egzekwowanie prowadzonych działań,
- wsparcie działów w zakresie analizy danych i digital marketingu.
-
Dostajesz od nas:
- możliwość rozwijania swoich umiejętności
- realny wpływ na to co i jak robimy
- elastyczne godziny pracy
- stabilne warunki zatrudnienia
- pozapłacowe benefity
- pracę w centrum Poznania
- kartę sportową, dodatek szkoleniowy
Aplikacja na stanowisko: