Poznaj nasze specjalizacje
-
Agnieszka NowickaCreative Group Head
Zajmujemy się kompleksowo tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych – od copywritingu po design. Dążymy do tego, aby każde hasło reklamowe czy projektowany key visual były jak najlepiej dopasowane do odbiorcy – a przy tym wyróżniały się, przyciągały uwagę i zachęcały do interakcji. Codziennie uczymy się i inspirujemy, by podążać za wiodącymi trendami i rozumieć specyfikę nowoczesnych kanałów komunikacji. Dzięki temu nasze kreacje skutecznie realizują postawione przed nimi cele.
koncepcje kreatywne · copywriting · design · hasła reklamowe · key visuale · trendy
-
Alicja GlapanHead of Video Department
Dostarczamy nietuzinkowy content, zajmując się kompleksową produkcją video. Na co dzień tworzymy materiały filmowe i animowane, korzystając z własnych zasobów produkcyjnych, starannie dopasowywanych do każdego projektu. Zanim przystąpimy do produkcji, analizujemy zachowania odbiorców i tworzymy strategię dotarcia treści video, zgodnie ze standardami SEO. Sprawnie zarządzamy platformami mediowymi i kanałami YouTube. Na bieżąco optymalizujemy dystrybucję contentu i mierzymy skuteczność działań SEM.
video marketing · kompleksowa produkcja · filmy · animacje · strategia · SEO · SEM
-
Mikołaj DudzińskiSEM Specialist
Dynamiczne zmiany i trendy w digital marketingu codziennie stawiają przed nami nowe wyzwania. Dlatego nasze działania wspieramy narzędziami, researchem i benchamarkami. Łączymy naszą wiedzę z doświadczeniem klientów, a rzetelne analizy danych z kreatywnymi rozwiązaniami. Budujemy, realizujemy i optymalizujemy strategie, by osiągać biznesowe cele. Zapewniamy wartościowe konwersje i mikrokonwersje, prowadząc efektywne działania SEM i precyzyjne kampanie performance. Każda nasza oferta zawiera wiarygodne estymacje oraz wskaźniki KPI, poparte regularnymi raportami z ich realizacji.
digital marketing · analiza danych · SEM · SEO · konwersje · performance · KPI · raporty
-
Małgorzata JuśSM & Influencer Group Head
Nie są nam straszne KPI, insighty i konwersje. Zbieramy leady, podnosimy engagement rate i sprawiamy, że sentyment marki jest zdecydowanie pozytywny. Tworząc content do mediów społecznościowych nie tylko budujemy wizerunek, ale dbamy także o postawione przed nami cele biznesowe i sprzedażowe. Stawiamy na relacje w kontaktach z użytkownikami i kreujemy potrzeby zakupowe. Analizujemy przy tym zachowania grup docelowych, wykorzystując narzędzia i funkcjonalności, które oferują nam social media.
social media · KPI · insighty · benchmarki · engagement rate · sentyment marki · narzędzia · konwersje
-
Marta GrajczakTeam Leader & Coordinator Client Service Dept.
Tworzenie wartościowych treści to nie wszystko – liczy się przede wszystkim strategia ich dystrybucji oraz skuteczność. Nasz content edukuje, angażuje, a przy tym realizuje cele biznesowe i wspiera sprzedaż. Precyzyjnie dobieramy kanały komunikacji, dopasowując je do grupy docelowej oraz formatu contentu. Bez względu na to, czy tworzymy artykuły, poradniki, infografiki czy video – zawsze monitorujemy i optymalizujemy nasze działania pod kątem SEO.
content marketing · strategia dystrybucji · touchpointy · optymalizacja · SEO · SEM
-
Sylwia WłodarczykBusiness Growth Specialist
Print to nasza praca, ale i pasja. Jesteśmy ekspertami w realizacji projektów z zakresu druku. Zajmujemy się kompleksowo planowaniem, tworzeniem wysokiej jakości contentu, DTP, doborem surowców i drukiem. Dbamy nie tylko o treść i formę, ale także o promocję i dystrybucję – dobierając odpowiednie kanały i zapewniając realne wyniki. W relacjach z klientami stawiamy na otwartość, przejrzystość i partnerstwo, bo wiemy, że tylko w ten sposób wspólnie możemy cieszyć się z rezultatów naszej pracy. Poznaj nasze możliwości na https://thepublishers.skivak.pl
print · custom publishing · DTP · druk · promocja · dystrybucja · skuteczność
Kluczowe kompetencje rozwijają dwa brandy
-
Skivak agencja
full serviceZapewniająca kompleksowe wsparcie marketingowe, przekładające się na realne wyniki. -
Skivak the Publishers
wydawnictwo marketingoweSpecjalizujące się w tworzeniu i dystrybucji magazynów, okolicznościowych publikacji oraz raportów.
Aktualności.
-
Jak znaleźć najlepszą agencję marketingową dla swojego biznesu?Często od współpracy z dobrą agencją, która rozumie potrzeby biznesu zależy nasz marketingowy sukces. Ale jak wybrać najlepszą agencję, która spełni nasze oczekiwania? W tym artykule przeanalizujemy kluczowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze agencji, która stanie się częścią naszego biznesowego ekosystemu i pomoże zrealizować, a często także zaplanować kluczowe cele.czytaj
-
Kluczowa jest dla nas ekspansjaO wyzwaniach jakie stoją przed branżą kosmetyczną, a także o najciekawszych kierunkach eksportowych rozmawiamy z Anną Rutkowską-Didiuk, Co-owner Mokosh Cosmetics.czytaj
-
Stawiamy na OmnichannelO pozycjonowaniu marki, wyzwaniach jakie przed nią stoją, a także o podsumowaniu roku - rozmawiamy z Dagmarą Polak, Head of Marketing w SAVICKI.czytaj