Magnolia Park
Przyjazna przestrzeń, chęć udziału w lokalnych wydarzeniach, polowanie na najlepsze promocje, najnowsze kolekcje i najpyszniejsze smaki – tym właśnie Magnolia Park od lat przyciąga swoich klientów. Te aspekty stały się dla nas kluczową inspiracją do zbudowania nowej strategii komunikacji centrum handlowego Magnolia Park. Hasło „To nas łączy!” stało się główną osią komunikacyjną. Key visual bazujący na kolażu doskonale realizuje cele wizerunkowe, ale też wspiera standardowe akcje marketingowe (pro-sale czy buy and get).


Hasło „To nas łączy” odzwierciedla również warstwa wizualna, która bazuje na kolażu – technice artystycznej polegającej na łączeniu różnych elementów w jedną całość. W ten sposób podkreślamy, że Magnolia Park ma różnorodną ofertę i odpowiada na wiele potrzeb – niezależnie od wieku, zainteresowań. Ważnym elementem jest również koło, które odzwierciedla jedność, równowagę oraz kompletność działań/oferty Magnolia Park” – Agnieszka Nowicka, Creative Group Head w Skivak.