Biedronka

W przypadku współpracy z Biedronką, wielokanałowa komunikacja 360 stopni stała się główną osią dotarcia do zróżnicowanej grupy odbiorców. Dla Jeronimo Martins realizujemy szereg działań z zakresu influencer marketingu, foto&video, social media, a także wspieramy markę w kreacjach do kampanii pro sprzedażowych.
  • digital
  • content
  • video

Biedronka

W przypadku współpracy z Biedronką, wielokanałowa komunikacja 360 stopni stała się główną osią dotarcia do zróżnicowanej grupy odbiorców. Dla Jeronimo Martins realizujemy szereg działań z zakresu influencer marketingu, foto&video, social media, a także wspieramy markę w kreacjach do kampanii pro sprzedażowych.

Zakres współpracy.

  • Kompleksowe przygotowywanie planu promocji materiałów PRINT (Książki kulinarne, magazyny kulinarne)
  • Kompleksowe wsparcie  strategii print marketing dla Jeronimo Martins
  • Strategia komunikacji i cykliczne dostarczanie contentu na kanał INSTAGRAM
  • Sesje zdjęciowe (na potrzeby printu, social media oraz kanałów ATL)
  • Materiały video (Spoty TV, krótkie formy na social media, animacje)
  • Radio (koncepcja i treści spotów radiowych)
  • Influencer marketing (kampanie wspierające sprzedaż i rozpoznawalność produktów)
  • Analiza kont, rekomendacja, koncepcje gift boxów, nadzór nad jakością contentu, raporty z efektów kampanii
  • Kreacje graficzne dla działań ATL (bilboardy, POS)
  • Współpraca z ekspertami, kucharzami, dietetykami i celebrytami.
  • Cykliczne e-booki
  • );

Osiągnięte cele.

Głównym celem przyjętej, wielokanałowej strategii komunikacji było dotarcie, z wykorzystaniem kanałów ATL oraz BTL do jak najszerszego grona odbiorców. Wykorzystaliśmy przy tym zalety marketing-mix, odpowiednio dobrane formaty i ciekawy content. Integracja działań w każdym z kanałów przyniosła zakładane efekty. Udało się nam również zoptymalizować koszty wykorzystania kanałów marketingowych, dzięki rozpoznaniu najefektowniejszych rozwiązań. Jednym z efektów naszych wspólnych działań z Jeronimo Martins jest książka kulinarna, która w 14 dni trwania akcji sprzedała się w milionie egzemplarzy.

  • Książki Biedronki);

Efekty.

  • 0

    publikacji print marketingowych w roku

  • 0 mln

    egzemplarzy sprzedanych książek kulinarnych

  • 0

    współpracujących przy projektach influencerów

  • 0

    kanałów komunikacji

  • 0

    sesji zdjęciowych w roku

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.