Biedronka

Jeronimo Martins postawiło przed nami zadanie – wykreowanie digitalowej strategii komunikacji, która przyciągnie młode osoby zainteresowane kulinariami i będzie wspierać pozostałe działania sprzedażowo-wizerunkowe.
  • INSTAGRAM
  • PINTEREST
  • REELS

Biedronka

Jeronimo Martins postawiło przed nami zadanie – wykreowanie digitalowej strategii komunikacji, która przyciągnie młode osoby zainteresowane kulinariami i będzie wspierać pozostałe działania sprzedażowo-wizerunkowe.

IDEA 

Zasugerowaliśmy najbardziej efektywną ścieżkę – uruchomienie konta na Instagramie oraz Pintereście. Osią komunikacji stały się kulinaria i  radość ze spotkania z bliskimi. Profil Instagramowy i Pinterestowy ma zachęcać użytkownika do wypróbowania sprawdzonych produktów, ale też sięgnięcia po zupełnie nowe smaki. Dodatkowo działania na obu tych kanałach mają inspirować i edukować, co sądząc wskaźniku engagement rate – udaje się doskonale.

  • );
  • );
  • );

EFEKTY:

  • 0

    autorskich zdjęć miesięcznie

  • 0 mln

    do tylu osób dociera konto Biedronki miesięcznie

  • 0 mln

    dotarcie miesięcznie konta Pinterest

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.