Zakres współpracy.
- Kompleksowe przygotowywanie planu promocji materiałów PRINT (Książki kulinarne, magazyny kulinarne)
- Kompleksowe wsparcie strategii print marketing dla Jeronimo Martins
- Strategia komunikacji i cykliczne dostarczanie contentu na kanał INSTAGRAM
- Sesje zdjęciowe (na potrzeby printu, social media oraz kanałów ATL)
- Materiały video (Spoty TV, krótkie formy na social media, animacje)
- Radio (koncepcja i treści spotów radiowych)
- Influencer marketing (kampanie wspierające sprzedaż i rozpoznawalność produktów)
- Analiza kont, rekomendacja, koncepcje gift boxów, nadzór nad jakością contentu, raporty z efektów kampanii
- Kreacje graficzne dla działań ATL (bilboardy, POS)
- Współpraca z ekspertami, kucharzami, dietetykami i celebrytami.
- Cykliczne e-booki
Osiągnięte cele.
Głównym celem przyjętej, wielokanałowej strategii komunikacji było dotarcie, z wykorzystaniem kanałów ATL oraz BTL do jak najszerszego grona odbiorców. Wykorzystaliśmy przy tym zalety marketing-mix, odpowiednio dobrane formaty i ciekawy content. Integracja działań w każdym z kanałów przyniosła zakładane efekty. Udało się nam również zoptymalizować koszty wykorzystania kanałów marketingowych, dzięki rozpoznaniu najefektowniejszych rozwiązań. Jednym z efektów naszych wspólnych działań z Jeronimo Martins jest książka kulinarna, która w 14 dni trwania akcji sprzedała się w milionie egzemplarzy.
Efekty.
-
0
publikacji print marketingowych w roku
-
0 mln
egzemplarzy sprzedanych książek kulinarnych
-
0
współpracujących przy projektach influencerów
-
0
kanałów komunikacji
-
0
sesji zdjęciowych w roku