Chwastox

Wielokanałowa kampania dla flagowego produktu CIECH Sarzyna – Chwastox. Zbudowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku marki, pokazanie jej jako eksperta łączącego doświadczenie z innowacjami.
  • Digital
  • Video
  • Print
  • Content
Wielokanałowa kampania dla flagowego produktu CIECH Sarzyna – Chwastox. Zbudowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku marki, pokazanie jej jako eksperta łączącego doświadczenie z innowacjami.

Zakres współpracy.

  • Spot (dystrybucja: telewizja, YT i FB)
  • Kampania display
  • Reklama radiowa
  • Reklamy prasowe w magazynach branżowych
  • Materiały POS (ulotki, foldery produktowe, rollupy, bannery, wobblery)

Osiągnięte cele.

Wśród kampanii spotowych, od marca do maja 2019 r., liderem pod względem SOV (Share of Voice) był Chwastox. Całkowity udział SOV marki w sezonie na poziomie 46%. Kampania display to 21,2 mln wyświetleń w skali miesiąca oraz zwiększenie liczby użytkowników strony o niemal 315%.

Współpraca z CIECH Sarzyna jest kontynuowana także przy kampaniach 2020 oraz tworzeniu materiałów marketingowych dla innych produktów marki, materiałów wewnętrznych, eventowych (współpraca 360).

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.