Circle K

„Jak jest zima, to musi być zimno!”. Ale zimą musi być też bezpiecznie i… wygodnie! Celem naszego Klienta – sieci stacji paliw Circle K – było wspieranie kierowców w tym mroźnym okresie. Sieć Circle K powierzyła nam realizację koncepcji kreatywnej dla kampanii paliw zimowych milesPLUS w połączeniu z ofertami sklepowymi.
  • Content
  • Video
  • Strategy

Circle K

„Jak jest zima, to musi być zimno!”. Ale zimą musi być też bezpiecznie i… wygodnie! Celem naszego Klienta – sieci stacji paliw Circle K – było wspieranie kierowców w tym mroźnym okresie. Sieć Circle K powierzyła nam realizację koncepcji kreatywnej dla kampanii paliw zimowych milesPLUS w połączeniu z ofertami sklepowymi.

Zakres współpracy.

  • przygotowanie kampanii kreatywnej
  • opracowanie key visuala akcji
  • copywriting
  • materiały POS i outdoor
  • spot animacyjny na potrzeby kampanii tv
  • );
  • );

Osiągnięte cele.

Skivak opracował kampanię kreatywną i key visual bazujący na haśle: „Wszystkiego zimowego”. Główna oś komunikacji posłużyła także do opracowania materiałów POS i przygotowania animacji (wersja 30-sekundowa i skróty montażowe). Dzięki przyjętej strategii komunikacji zwiększyliśmy świadomość kierowców na temat zalet paliw zimowych i zachęciliśmy do skorzystania ze specjalnie przygotowanych promocji. „Pracując nad koncepcją kreatywną zależało nam na podkreśleniu silnego insightu produktowego – oferując niezawodne paliwa zimowe i arktyczne, zapewniające zimą bezpieczeństwo oraz spokój” – mówi Paweł Klapiński, Strategy Planner w Skivak. Akcja była szeroko komunikowana w telewizji, radiu i intrenecie.

Efekty.

  • 0

    miesiące trwania akcji

  • 0

    stacji paliw w całym kraju objętych akcją

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.