Rozwiązania
Nasz zespół zaproponował rozwiązania, które wpasowują się w potrzeby użytkowników, realizują założenia komunikacyjne marki, ale przede wszystkim – mówią językiem odbiorcy. Tworzony przez nas cyklicznie content oparty jest o aktualne trendy. Materiały montowane są z poziomu samej aplikacji, dzięki czemu są autentyczne i zyskują lepsze zasięgi.
Małgorzata Juś, Social Media & Influencer Group Head:
Aby komunikacja marki na TikToku była skuteczna i odpowiadała potrzebom odbiorców, musi być oparta o trendy samej platformy. Śledzimy je na bieżąco i weryfikujemy, biorąc pod uwagę walory komunikacyjne istotne dla DEALZ. Badamy odbiór materiałów przez grupy targetowe, wyciągamy wnioski i modyfikujemy działania tak, by optymalizować cały proces powstawania contentu. Zależy nam przede wszystkim na wiarlalowości treści i największym organicznym zasięgu.
Efekty
-
0 mln
wyświetleń filmów miesięcznie
-
0 tys.
udostępnień filmów miesięcznie
-
0 zł
najniższy koszt wyświetlenia filmu