DEALZ

Marka DEALZ postawiła przed nami cel – dotarcie do nowych nowych grup odbiorców, także do generacji Z. Zależało jej na zwiększeniu zasięgu treści i podkreśleniu charakteru brandu.
  • video
  • content
  • TikTok

DEALZ

Marka DEALZ postawiła przed nami cel – dotarcie do nowych nowych grup odbiorców, także do generacji Z. Zależało jej na zwiększeniu zasięgu treści i podkreśleniu charakteru brandu.
  • );

Rozwiązania

Nasz zespół zaproponował rozwiązania, które wpasowują się w potrzeby użytkowników, realizują założenia komunikacyjne marki, ale przede wszystkim – mówią językiem odbiorcy. Tworzony przez nas cyklicznie content oparty jest o aktualne trendy. Materiały montowane są z poziomu samej aplikacji, dzięki czemu są autentyczne i zyskują lepsze zasięgi.

  • );

Małgorzata Juś, Social Media & Influencer Group Head:

Aby komunikacja marki na TikToku była skuteczna i odpowiadała potrzebom odbiorców, musi być oparta o trendy samej platformy. Śledzimy je na bieżąco i weryfikujemy, biorąc pod uwagę walory komunikacyjne istotne dla DEALZ. Badamy odbiór materiałów przez grupy targetowe, wyciągamy wnioski i modyfikujemy działania tak, by optymalizować cały proces powstawania contentu. Zależy nam przede wszystkim na wiarlalowości treści i największym organicznym zasięgu.

Efekty

  • 0 mln

    wyświetleń filmów miesięcznie

  • 0 tys.

    udostępnień filmów miesięcznie

  • 0

    najniższy koszt wyświetlenia filmu

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.