Zakres współpracy.
- Obsługa social media: Facebook, Instagram, Pinterest
- Projekt i prowadzenie nowej strony www dla marki
- Platforma blogowa: opracowanie strategii, prowadzenie i dostarczanie contentu
- Przygotowanie komunikacji eventu „Święta w dobrym stylu”
- Współpraca z ekspertami z branży oraz influencerami
- Konkursy konsumenckie: tworzenie mechaniki, prowadzenie, kontakt z uczestnikami
- E-mail marketing
Osiągnięte cele.
Stworzenie wokół marki grupy aktywnych, zaangażowanych miłośników designu i pięknych wnętrz, wzmocnienie eksperckiego wizerunku marki. Wzrost interakcji z marką w social mediach (ok. 125 tys.) oraz większa liczba wzmianek na temat marki (ponad 3 tys.).
Efekty.
-
0 miliona
zasięgu w social mediach
-
0
unikatowych artykułów na blog marki
w miesiącu -
0 tys.
odsłon bloga
-
0
uczestników eventu
-
0
wzmianek na temat marki w dniu eventu
-
↑0
nowych obserwujących na Instagramie