Domoteka

Zbudowanie koncepcji komunikacji wzmacniającej wizerunek marki Domoteka jako lidera jakościowego w zakresie aranżacji wnętrz, dekoracji, urządzania i wyposażenia domu czy mieszkania. Realizacja idei poprzez integrację różnorodne działania online oraz influencer marketing.
  • Digital
  • Video
  • Content
Zbudowanie koncepcji komunikacji wzmacniającej wizerunek marki Domoteka jako lidera jakościowego w zakresie aranżacji wnętrz, dekoracji, urządzania i wyposażenia domu czy mieszkania. Realizacja idei poprzez integrację różnorodne działania online oraz influencer marketing.

Zakres współpracy.

  • Obsługa social media: Facebook, Instagram, Pinterest
  • Projekt i prowadzenie nowej strony www dla marki
  • Platforma blogowa: opracowanie strategii, prowadzenie i dostarczanie contentu
  • Przygotowanie komunikacji eventu „Święta w dobrym stylu”
  • Współpraca z ekspertami z branży oraz influencerami
  • Konkursy konsumenckie: tworzenie mechaniki, prowadzenie, kontakt z uczestnikami
  • E-mail marketing
  • );

Osiągnięte cele.

Stworzenie wokół marki grupy aktywnych, zaangażowanych miłośników designu i pięknych wnętrz, wzmocnienie eksperckiego wizerunku marki. Wzrost interakcji z marką w social mediach (ok. 125 tys.) oraz większa liczba wzmianek na temat marki (ponad 3 tys.).

  • );

Efekty.

  • 0 miliona

    zasięgu w social mediach

  • 0

    unikatowych artykułów na blog marki
    w miesiącu

  • 0 tys.

    odsłon bloga

  • 0

    uczestników eventu

  • 0

    wzmianek na temat marki w dniu eventu

  • 0

    nowych obserwujących na Instagramie

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.