Jasmeen

Nowa strategii komunikacji marki, odświeżająca jej wizerunek, uwzględniająca działania omnichannelowe oraz współpracę z influencerami i ambasadorką marki. Stworzenie nowoczesnych i przyciągających wzrok projektów etykiet, pokazujących także orientalny charakter oferty produktowej.
  • Digital
  • Video
  • Content
Nowa strategii komunikacji marki, odświeżająca jej wizerunek, uwzględniająca działania omnichannelowe oraz współpracę z influencerami i ambasadorką marki. Stworzenie nowoczesnych i przyciągających wzrok projektów etykiet, pokazujących także orientalny charakter oferty produktowej.

Zakres współpracy.

  • Rebranding etykiet
  • Obsługa social media: Facebook, Instagram, YouTube
  • Prowadzenie aktywnej grupy na Facebooku poświęconej Kuchni Orientu
  • Prowadzenie kampanii Google Ads
  • Produkcja i postprodukcja materiałów video
  • Stworzenie i miesięczna obsługa strony www — jasmeen.pl
  • Obsługa akcji influencerskich
  • Współpraca z ambasadorką marki
  • );

Osiągnięte cele.

Wprowadzenie marki w digitalową rzeczywistość, nawiązanie aktywnego dialogu z użytkownikami i zwiększenie koszyka zakupowego klientów. Rosnąca liczba subskrybentów kanału marki na You Tube oraz fanów w social mediach. Aktywnie działająca grupa na Facebooku, której członkowie zostali pozyskani organicznie.

  • );
  • );
  • );

Efekty.

  • 0 miliona

    wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie

  • 0 tysięcy

    godzin spędzonych przez użytkowników na oglądaniu materiałów video

  • 0

    subskrybcji na kanale You Tube marki

  • 0%

    Engagement Rate w social mediach

  • 0 tysięcy

    followersów na Instagramie

  • 0

    członków grupy na Facebooku

  • 0 tysięcy

    wyświetleń filmów na kanale You Tube marki

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.