Łazienka Plus

Osią działań dla lidera w segmencie e-commerce, oferującego asortyment łazienkowy, stało się stworzenie nowej strategii komunikacji w obszarze social media, rozwój i stały monitoring tych kanałów. Nasze działania rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy grupy docelowej i jej segmentacji, analizy ścieżek zakupowych. Celem biznesowym naszego klienta było wzmocnienie wizerunku marki Łazienka Plus, zbudowanie zaangażowania w kanałach social media marki i stałe przyciąganie nowych fanów.
  • Digital
  • Content
  • Video
  • Strategy

Łazienka Plus

Osią działań dla lidera w segmencie e-commerce, oferującego asortyment łazienkowy, stało się stworzenie nowej strategii komunikacji w obszarze social media, rozwój i stały monitoring tych kanałów. Nasze działania rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy grupy docelowej i jej segmentacji, analizy ścieżek zakupowych. Celem biznesowym naszego klienta było wzmocnienie wizerunku marki Łazienka Plus, zbudowanie zaangażowania w kanałach social media marki i stałe przyciąganie nowych fanów.

Zakres współpracy.

  • strategia komunikacji
  • stworzenie nowego key visuala
  • dostarczenie jakościowego contentu
  • obsługa Facebooka marki
  • obsługa Instagrama marki
  • obsługa kanału YouTube marki
  • prowadzenie działań z zakresu influencer marketingu
  • kompleksowa produkcja i dystrybucja materiałów video
  • stały rozwój kanałów social media
  • );
  • );

Osiągnięte cele.

Dzięki zbudowanej strategii komunikacji marki, włączeniu nowych form contentowych (treści inspiracyjne, moodboardy) i stałej analizie jakości ruchu, już po trzech miesiącach działań zwiększyliśmy zaangażowanie użytkowników pod postami oraz liczbę fanów na Facebooku i Instagramie. Odświeżenie linii komunikacyjnej wpłynęło także na liczne publikacje o marce na portalach branżowych.

  • );

Efekty.

  • 0%

    wzrost liczby obserwujących profil na Instagramie

  • 0%

    wzrost zasięgu postów na Instagramie

  • 0%

    wzrost wyświetlania postów na Instagramie

  • 0%

    wzrost zaangażowania pod postami na Facebooku

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.