Zakres współpracy.
- strategia komunikacji
- stworzenie nowego key visuala
- dostarczenie jakościowego contentu
- obsługa Facebooka marki
- obsługa Instagrama marki
- obsługa kanału YouTube marki
- prowadzenie działań z zakresu influencer marketingu
- kompleksowa produkcja i dystrybucja materiałów video
- stały rozwój kanałów social media
Osiągnięte cele.
Dzięki zbudowanej strategii komunikacji marki, włączeniu nowych form contentowych (treści inspiracyjne, moodboardy) i stałej analizie jakości ruchu, już po trzech miesiącach działań zwiększyliśmy zaangażowanie użytkowników pod postami oraz liczbę fanów na Facebooku i Instagramie. Odświeżenie linii komunikacyjnej wpłynęło także na liczne publikacje o marce na portalach branżowych.
Efekty.
-
0%
wzrost liczby obserwujących profil na Instagramie
-
0%
wzrost zasięgu postów na Instagramie
-
0%
wzrost wyświetlania postów na Instagramie
-
0%
wzrost zaangażowania pod postami na Facebooku