Zakres współpracy.
- realizacja materiałów video i prowadzenie kanału You Tube „Wanna Talk?”
- research i booking gwiazd
- prowadzenie kampanii płatnych Facebook Ads
- obsługa Facebooka marki
- obsługa Instagrama marki
- influencer marketing
- kompleksowa produkcja i dystrybucja materiałów video
- stały rozwój kanałów social media
Osiągnięte cele.
Dzięki niestandardowemu podejściu do tworzenia contentu i wyborze form komunikacji dostosowanych do Core Targetu udało nam się pozyskać ponad 3 tys. subskrybentów kanału „Wanna Talk?” na You Tube i liczba ta stale rośnie. Przełożyło się to na 4 mln wyświetleń filmów od początku istnienia kanału i ponad 300 tys. obejrzanych godzin. Co warto podkreślić, realizacje video zyskały prawie 99% pozytywnych ocen. W trakcie 3 sezonów projektu „Wanna Talk?” gośćmi prowadzącej – Michaliny Grzesiak (@krystynoniedenerwujmatki) byli m.in.: Karol Paciorek, Maja Bohosiewicz, Paulina Mikuła, Krzysztof Czeczot, Monika Richardson, Karol Kłos, Katarzyna Bonda, Edyta Herbuś i inni.
Włączając do komunikacji social mediowej m.in. treści inspiracyjne i moodboardy oraz dzięki stałej analizie jakości ruchu, zwiększyliśmy również zaangażowanie użytkowników pod postami oraz liczbę fanów na Facebooku i Instagramie.
Efekty.
-
0mln
wyświetleń od początku istnienia „Wanna Talk?”
-
0%
pozytywnych ocen filmów
-
0%
wzrost liczby obserwujących profil na Instagramie
-
0%
wzrost zasięgu postów na Instagramie
-
0%
wzrost wyświetlania postów na Instagramie
-
0%
wzrost zaangażowania pod postami na Facebooku