Łazienka Plus

Czy Katarzyna Bonda opowiadająca w wannie o swoim warsztacie pisarskim może zwiększyć zasięgi i volumen sprzedaży lidera w segmencie e-commerce, oferującego asortyment łazienkowy? Oczywiście! Rozpoczynając projekt "Wanna Talk?" dla marki Łazienkaplus.pl nie mieliśmy co do tego cienia wątpliwości. Również cała oś komunikacji marki w social media, za którą odpowiadamy, przygotowana była w oparciu o niestandardowe rozwiązania.
  • Digital
  • Content
  • Video
  • Strategy

Łazienka Plus

Czy Katarzyna Bonda opowiadająca w wannie o swoim warsztacie pisarskim może zwiększyć zasięgi i volumen sprzedaży lidera w segmencie e-commerce, oferującego asortyment łazienkowy? Oczywiście! Rozpoczynając projekt "Wanna Talk?" dla marki Łazienkaplus.pl nie mieliśmy co do tego cienia wątpliwości. Również cała oś komunikacji marki w social media, za którą odpowiadamy, przygotowana była w oparciu o niestandardowe rozwiązania.

Zakres współpracy.

  • realizacja materiałów video i prowadzenie kanału You Tube „Wanna Talk?”
  • research i booking gwiazd
  • prowadzenie kampanii płatnych Facebook Ads
  • obsługa Facebooka marki
  • obsługa Instagrama marki
  • influencer marketing
  • kompleksowa produkcja i dystrybucja materiałów video
  • stały rozwój kanałów social media
  • );

Osiągnięte cele.

Dzięki niestandardowemu podejściu do tworzenia contentu i wyborze form komunikacji dostosowanych do Core Targetu udało nam się pozyskać ponad 3 tys. subskrybentów kanału „Wanna Talk?” na You Tube i liczba ta stale rośnie. Przełożyło się to na 4 mln wyświetleń filmów od początku istnienia kanału i ponad 300 tys. obejrzanych godzin.  Co warto podkreślić, realizacje video zyskały prawie 99% pozytywnych ocen. W trakcie 3 sezonów projektu „Wanna Talk?” gośćmi prowadzącej – Michaliny Grzesiak (@krystynoniedenerwujmatki) byli m.in.: Karol Paciorek, Maja Bohosiewicz, Paulina Mikuła, Krzysztof Czeczot, Monika Richardson, Karol Kłos, Katarzyna Bonda, Edyta Herbuś i inni.

Włączając do komunikacji social mediowej m.in. treści inspiracyjne i  moodboardy oraz dzięki stałej analizie jakości ruchu,  zwiększyliśmy również zaangażowanie użytkowników pod postami oraz liczbę fanów na Facebooku i Instagramie.

Efekty.

  • 0mln

    wyświetleń od początku istnienia „Wanna Talk?”

  • 0%

    pozytywnych ocen filmów

  • 0%

    wzrost liczby obserwujących profil na Instagramie

  • 0%

    wzrost zasięgu postów na Instagramie

  • 0%

    wzrost wyświetlania postów na Instagramie

  • 0%

    wzrost zaangażowania pod postami na Facebooku

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.