Magnolia Park

Magnolia Park, jedna z największych galerii handlowych na Dolnym Śląsku, zyskała zupełnie nową strategię komunikacji i przyciąga nowe grupy targetowe. Jak to zrobiliśmy?
  • STRATEGY
  • GRAPHIC DESIGN

Magnolia Park

Magnolia Park, jedna z największych galerii handlowych na Dolnym Śląsku, zyskała zupełnie nową strategię komunikacji i przyciąga nowe grupy targetowe. Jak to zrobiliśmy?

WYZWANIE

Odróżnienie się od lokalnej konkurencji. Wypracowanie unikatowej komunikacji odpowiadającej na realne potrzeby odbiorców. Pojemny i unikatowy key visual, który będzie realizował nie tylko działania wizerunkowe, ale też standardowe akcje marketingowe (pro-sale czy buy and get).

  • );

IDEA x REALIZACJA

Przeanalizowaliśmy lokalne insighy i to one stały się punktem wyjścia do budowania głównej osi komunikacyjnej. „Lokalność” jest ważną częścią dla wielu mieszkańców Wrocławia, a Magnolia pomaga ją budować i wspierać.

Lokalność ​to również wspólnota (ludzie), którą łączą podobne wartości, styl życia oraz potrzeby. Dlatego w nowej rzeczywistości powinniśmy skupić się na tym, ​co nas łączy – na przestrzeni wzajemnych połączeń, czyli właśnie lokalności.

  • );
  • );
  • );

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.