Magnolia Park

Wzmocnienie wizerunku największego wrocławskiego centrum handlowego jako atrakcyjnego miejsca spotkań i różnorodnych wydarzeń. Zbudowanie zaangażowania w kanałach social media marki i stałe przyciąganie nowych miłośników Magnolia Park.
  • Digital
  • Wideo
  • Print
  • Content
Wzmocnienie wizerunku największego wrocławskiego centrum handlowego jako atrakcyjnego miejsca spotkań i różnorodnych wydarzeń. Zbudowanie zaangażowania w kanałach social media marki i stałe przyciąganie nowych miłośników Magnolia Park.

Zakres współpracy.

  • Obsługa social media: Facebook, Instagram
  • Projekt, wdrożenie i obsługa strony www
  • Rozszerzenie komunikacji o nowe formaty – posty 3D, video przeglądy modowe, InstaStories
  • Stworzenie i obsługa chatbota
  • Projekty landing page’ów dla akcji specjalnych
  • Newslettery
  • Konkursy dla klientów
  • Trendbook
  • Sesje aranżacyjne
  • );

Osiągnięte cele.

Dzięki wdrożeniu nowej strategii komunikacji marki zwiększyliśmy zaangażowanie użytkowników pod postami oraz liczbę fanów na Facebooku i Instagramie, a także odnotowaliśmy wzrost zasięgów w mediach społecznościowych.

  • );
  • );

Efekty.

  • 0%

    szybszy czas reakcji użytkowników na posty

  • 0

    koszt konwersji (uczestnictwo
    w wydarzeniu na Facebooku)

  • 0 tys.

    większa liczba wyświetleń postów/ miesięcznie

  • 0%

    wzrost liczby followersów na Instagramie

  • 0

    leady pozyskane w ciągu doby

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.