WYZWANIE
Wsparcie dla kampanii „Sprzedać każdy może” z wykorzystaniem zasięgów twórców i influencerów z różnych kategorii: parenting, moda, zero waste, gaming, lifestyle. Stworzenie ciekawego contentu, na różnych kanałach, który będzie działał jak magnes i natywnie wspierał kampanię.
REALIZACJA
Research i analiza kont twórców pozwoliła nam dobrać najlepiej dopasowanych do założeń kampanii i influencerów. Postawiliśmy na różnorodne obszary tematyczne, od ekologii, poprzez lifestyle czy fashion. Udało nam się nawiązać współpracę m.in. z Adamem Strycharczukiem @adam_strycharczuk, Zophia Stylistka (@zophia_stylistka), czy Kasią Wągrowską (@kasia_ograniczamsie).
EFEKTY
-
0
zaangażowanych twórców
-
0
różnych materiałów
-
0 tys.
wyświetleń materiału video na kanale YouTube @ZophiaStylistka
-
0 tys.
wyświetleń reels @adam_stycharczuk