POLOmarket

Działania z POLOmarket obejmowały zarówno komunikacją offline, poprzez magazyn tworzony od podstaw dla klientów i wspierający promocję marek własnych, jak i online – komunikacja w social mediach i wsparcie kanału marki na YouTube.
  • Digital
  • Video
  • Print
  • Content
Działania z POLOmarket obejmowały zarówno komunikacją offline, poprzez magazyn tworzony od podstaw dla klientów i wspierający promocję marek własnych, jak i online – komunikacja w social mediach i wsparcie kanału marki na YouTube.

Zakres współpracy.

  • Obsługa social media: Facebook, Instagram, YouTube
  • Optymalizacja SEO opisów na kanale Na Szlaku Smaku
  • Prowadzenie kampanii PPC dla kanału Na Szlaku Smaku
  • Social Ads
  • „POLOmagazyn” – projekt, skład, tworzenie contentu
  • );

Złoto w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards na najlepszy magazyn konsumencki na rynku FMCG.

  • ); );

Osiągnięte cele.

Dzięki podjętym działaniom znacznie zwiększyliśmy SEO kanału marki na You Tube, dotarliśmy do młodszego odbiorcy z dużym potencjałem zakupowym, obniżając jednocześnie koszt pozyskania jednego subskrybenta i koszt wyświetlenia i obejrzenia filmu.  Poprzez „POLOmagazyn” zbudowaliśmy narzędzie nowoczesnej komunikacji z klientem, wspieramy wizerunek marki oraz promocję jej marek własnych.

Efekty.

  • 0%

    niższy koszt pozyskania jednego subskrybenta na YouTube

  • 0%

    niższy koszt wyświetlenia i obejrzenia filmu

  • 0%

    wyższe SEO kanału marki

  • 0%

    niższy koszt pozyskania nowego użytkownika

  • 0%

    większe zaangażowanie w komunikacji z marką

  • 0 milion

    miesięczny zasięg postów

Zjeść ciastko
czy mieć ciastko?

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Poznaj naszą Politykę Prywatności.