Zakres współpracy.
- Obsługa social media: Facebook, Instagram, YouTube
- Optymalizacja SEO opisów na kanale Na Szlaku Smaku
- Prowadzenie kampanii PPC dla kanału Na Szlaku Smaku
- Social Ads
- „POLOmagazyn” – projekt, skład, tworzenie contentu

Złoto w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards na najlepszy magazyn konsumencki na rynku FMCG.
Osiągnięte cele.
Dzięki podjętym działaniom znacznie zwiększyliśmy SEO kanału marki na You Tube, dotarliśmy do młodszego odbiorcy z dużym potencjałem zakupowym, obniżając jednocześnie koszt pozyskania jednego subskrybenta i koszt wyświetlenia i obejrzenia filmu. Poprzez „POLOmagazyn” zbudowaliśmy narzędzie nowoczesnej komunikacji z klientem, wspieramy wizerunek marki oraz promocję jej marek własnych.
Efekty.
-
0%
niższy koszt pozyskania jednego subskrybenta na YouTube
-
0%
niższy koszt wyświetlenia i obejrzenia filmu
-
0%
wyższe SEO kanału marki
-
0%
niższy koszt pozyskania nowego użytkownika
-
0%
większe zaangażowanie w komunikacji z marką
-
0 milion
miesięczny zasięg postów