Zakres współpracy.
- strategia komunikacji w social media
- kompleksowe przygotowywanie contentu na profile marki w serwisach: Facebook, Instagram, Pinterest
- obsługa kampanii płatnych w środowisku Facebook Ads, Google Ads oraz Pinterest Ads
- opracowanie strategii sprzedażowej marki w kanałach digitalowych
- prowadzenie kampanii sprzedażowych, optymalizacja, raportowanie
Osiągnięte cele.
Po dokładnej analizie grupy docelowej i otoczenia konkurencyjnego – zaproponowaliśmy nowy styl komunikacji – oparty w dużej mierze na dedykowanych grafikach, RTM oraz interakcjach z odbiorcami. Nasze działania strategiczne, contentowe, a także dedykowane kampanie – przyczyniły się do maksymalizacji przychodów i optymalizacji wydatków reklamowych. Celem pośrednim, nad jakim pracowaliśmy wraz z naszym Klientem, było również zapoznanie odbiorców z wartościami marki i podkreślenie przewagi konkurencyjnej. Udało nam się również zbudować wokół marki zaangażowaną społeczność, która chętnie dzieli się swoimi opiniami w sieci.
Efekty.
-
0
kanały social media
-
0
transakcji
-
0%
mniejszy koszt pozyskania leada