Współpraca z Kraków Airport
Kraków Airport jest największym regionalnym portem lotniczym w Polsce. Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego i zamknięcie granic w marcu spowodowały całkowite wstrzymanie komercyjnego ruchu lotniczego. Przez cały ten okres trwały prace nad przygotowaniem lotniska do wznowienia połączeń zgodnie z nowymi wymogami sanitarnymi. Specjalny numer „Airgate” to unikatowe kompendium wiedzy o tym, jakie działania podjęto, by móc znowu bezpiecznie podróżować. W magazynie przeczytamy również o społecznej odpowiedzialności biznesu w czasie pandemii i dowiemy się, jak najlepiej spędzić czas w stolicy Małopolski.
Witamy ponownie
Wiedzieliśmy, że priorytetem jest bezpieczeństwo i komfort pasażerów Kraków Airport, dlatego w magazynie zawarliśmy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące podróżowania w tzw. nowej rzeczywistości. O tym, jak wyglądają środki ostrożności i ochrony zdrowia podczas lotów, opowiadają przewoźnicy: Air France, LOT, Lufthansa, KLM, Ryanair i Wizzair. Bardzo ważnym aspektem podczas tworzenia publikacji było wsparcie dla branży turystycznej w Krakowie. Stąd też dział Lifestyle nietypowo, poświęciliśmy w całości stolicy Małopolski. Rozpoczynamy od letniej oferty kulturalnej, dostępnej również w wersji online. Na łamach dwumiesięcznika zagościły takie instytucje, jak Cricoteka, Galeria Bunkier Sztuki, Kino Pod Baranami czy Teatr im. Juliusza Słowackiego. Zaprosiliśmy do wspólnego odkrywania sekretów malowniczej dzielnicy Podgórze i zachęciliśmy do zakupów w wyjątkowych miejscach, np. w księgarni Karakter czy targu staroci przy ul. Grzegórzeckiej 3. Natomiast w dziale Biznes opisujemy, jak firmy poradziły sobie z zarządzaniem ryzykiem i jak zmieniło się postrzeganie społecznej odpowiedzialności biznesu w obliczu panującej pandemii.
Działania w sieci
Magazyn wspieramy komunikacyjnie w internecie. Wydanie specjalne promowane jest poprzez kanały social media: Facebook Kraków Airport i Skivak, a także Linkedin Skivak. Zaplanowana została wysyłka newslettera, a „Airgate” można przeczytać również na platformie Issuu.com. Efektem jest wzmocnienie przekazu, zwiększenie zasięgów, świadomości oraz zaangażowania odbiorców. Stałym elementem są umieszczane w magazynie kody QR, odsyłające m.in. do bloga Kraków Airport, a w wydaniu specjalnym – poszerzające informacje od linii lotniczych.