ZOZOLE. CASE STUDY

Wyzwanie jakie stanęło przed nami: Spopularyzować Zozole w świecie gamingu i dotrzeć do nowych graczy z pozytywnym przesłaniem – gaming to nie tylko rywalizacja. Możesz dobrze się bawić, bez względu na wynik! Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu w nowej Target grupie.

ZOZOLE. CASE STUDY

Wyzwanie jakie stanęło przed nami: Spopularyzować Zozole w świecie gamingu i dotrzeć do nowych graczy z pozytywnym przesłaniem – gaming to nie tylko rywalizacja. Możesz dobrze się bawić, bez względu na wynik! Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu w nowej Target grupie.

IDEA

W świecie gamingu, większość marek podąża jedną, standardową drogą. W większości – stawia na silne serwisy gamingowe, takie jak Twitch, Discord, Kick.  My jednak postanowiliśmy zrobić to inaczej i odblokować dodatkowy level, postawić na zupełnie inny kanał, który nie do końca jest kojarzony z gamingiem… Dlaczego? Wiedzieliśmy, że ZOZOLE, jako ambasador dobrej zabawy muszą wziąć odpowiedzialność za młodych graczy i postawić przede wszystkim na: współpracę, relaks, miło spędzony czas. Tymczasem serwisy gamingowe nie są wolne od: hejtu, przebodźcowania, konfliktów, negatywnych emocji i złej rywalizacji.

REALIZACJA

Jako główny touch point wybraliśmy TIK TOK. Medium to nie kojarzy się bowiem z rywalizacją, z ciemną stroną gamingu, stawia w dużej mierze na zabawę i rozrywkę. Taki był nasz cel. GG & Have fun! Poza tym, wiedzieliśmy z genialnego raportu „Tik Tok. The New Destination to Reach Global Gamers”, że TikTok to niedocenione medium w świecie gamingu, które ma niesamowity potencjał. Stworzyliśmy też osadzony mocno w klimacie luzu  i zabawy key visual. Poza KV, wiedzieliśmy że świat gamingu posiada swoje własne zasady i swój własny unikatowy język. Wykorzystaliśmy go w konstrukcji komunikacji, aby zbudować zaufanie i więź z graczami. Poza tym… nie chcieliśmy wyjść na boomerów 😉 Nasz koncept opierał się na zbudowaniu prostej gry w technologii AR, w której gracz sam był głównym bohaterem!

  • );

ZAŁOŻENIA

Mając relatywnie mały budżet mediowy, do założeń i KPI podeszliśmy realistyczne.

  • );

EFEKTY

Efekty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania i przebiły zakładane KPI! Nasza gra znalazła się w 1% najlepszych efektów na TikToku! Kampania została wyróżniona podczas tegorocznej edycji EMMA AWARDS w kategorii Best Use of Marketing Toolkit – Gaming, Sport, Music & Entertainment Marketing.

  • );
  • );
  • );

EFEKTY

  • 0%

    CTR

  • 0%

    Zasięg na TikToku

  • 0%

    zasięg YouTube

  • );

Zjeść ciastko,

czy mieć ciastko?

Wysyłając formularz kontaktowy udzielasz zgody na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez Skivak sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz wyrażasz zgodę na kontakt w celu przedstawienia Ci oferty. Więcej na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności.