Zakres współpracy.
- wielokanałowa komunikacja marki (ATL, BTL)
- koncepcja graficzna strategicznych publikacji Arctic Paper
- rebranding graficzny jednego z kluczowych produktów marki
- kreacja materiałów B2B
- sesje fotograficzne
Osiągnięte cele.
Dzięki wnikliwej analizie grupy docelowej oraz w oparciu o DNA marki – udało nam się zaproponować nowoczesne rozwiązania graficzne, które repozycjonują markę ARCTIC PAPER.
Współpracę rozpoczęliśmy od zmian dotyczących papieru AMBER GRAPHIC i zaproponowaliśmy szereg nowoczesnych, graficznych rozwiązań. W efekcie opracowany przez nas brandbook produktu funkcjonuje na wszystkich europejskich rynkach, na których działa Arctic Paper.
Projektując natomiast koncepcje dla strategicznych publikacji marki, takich jak Raport CSR, Raport Finansowy, Relacje inwestorskie – wypracowaliśmy spójny design dla każdej z nich, który pozwala realizować strategiczne cele wizerunkowe marki.
Efekty.
-
0
linie kreatywne
-
0
sesje zdjęciowe
-
0
key visuale